Zakupy w Magicznym Kramie

Jak wyglądają zakupy w Magicznym Kramie?
Postaramy się przybliżyć Ci ten proces najlepiej jak umiemy, od momentu dodania produktu do koszyka aż po chwilę dostarczenia go do Twoich rąk.

Pamiętaj, że aby kupować w Magicznym Kramie nie trzeba posiadać założonego wcześniej konta klienta. Zachęcamy jednak do jego utworzenia, co zagwarantuje Ci możliwość skorzystania z szeregu korzyści zarezerwowanych tylko dla zarejestrowanych klientów Magicznego Kramu. Są to: śledzenie statusu zamówień, przeglądanie historii zakupów, prawo do opiniowania produktów oraz możliwość korzystania z wielu rabatów i udział w atrakcyjnym programie lojalnościowym. Masz już konto? Wspaniale! Możemy zaczynać zakupy.

Rozejrzyj się po Kramie, produkty zostały podzielone na kilka kategorii, aby ułatwić Ci odnalezienie tego, czego potrzebujesz. Znalazłeś? Bez pośpiechu. Przeczytaj opis i upewnij się, że na pewno chcesz dokonać zakupu. Może sprawdź ceny w innych sklepach? Spokojnie, pamiętaj, że masz prawo porównywać oferty. Rzecz w tym, że większość produktów, które u nas znajdziesz gdzie indziej są zwyczajnie niedostępne. Mimo to, staramy się, aby ceny były jak najbardziej przystępne.

Po wybraniu interesujących Cię przedmiotów, po prostu dodaj je do koszyka. Masz już wszystko? Może sprawdź inne kategorie? Dobrze, teraz przejdź do koszyka, aby sfinalizować transakcję. Upewnij się, że wybrałeś odpowiednie warianty oraz ilość produktów. Następnie wciśnij przycisk Złóż zamówienie, wybierz sposób dostawy i formę płatności. W zależności od dostawcy (Paczkomaty InPost lub Kurier) sprawdź czy zgadza się adres dostawy lub numer paczkomatu odbiorczego. Po kliknięciu w przycisk Zatwierdź zamówienie system wygeneruje dla Ciebie dane niezbędne do zlecenia przelewu, a kiedy dokonasz płatności, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie.

W tym momencie czekamy na płatność za Twoje zamówienie, a kiedy do nas dotrze (jeśli skorzystałeś z płatności natychmiastowej lub płatności kartą prawdopodobnie zapłatę już otrzymaliśmy, w przypadku tradycyjnego przelewu zazwyczaj trwa to 1-2 dni robocze), pakujemy je i nadajemy. Nie trwa to długo, mimo to przy każdym produkcie wyszczególniony jest czas jaki mamy na jego spakowanie i wysłanie do Ciebie. Pamiętaj, że jest to czas maksymalny i zazwyczaj trwa to dużo krócej (często wysyłamy paczkę jeszcze tego samego lub następnego dnia po otrzymaniu płatności). Teraz wszystko w rękach dostawców. Jeszcze chwilę i… nasłuchuj dźwięku dzwonka do drzwi lub sprawdź telefon, być może Kurier albo InPost zapragnie się z Tobą skontaktować.

W dolnej części witryny znajdziesz link do Twojego indywidualnego konta w Magicznym Kramie. Możesz tam sprawdzać stan swoich zamówień, zmieniać swoje dane i odzyskać zapomniane hasło.

Koszt wysyłki

Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranego przez Ciebie dostawcy. Zamówienia składane w Magicznym Kramie obsługują Paczkomaty InPost (koszt wysyłki wynosić będzie wówczas 9,50 zł) oraz Kurier DPD (koszt – 14,50 zł). Wolisz otrzymać paczkę prosto do domu czy odebrać ją w dogodnym dla Ciebie momencie? Sam zdecyduj, jak będzie wygodniej. Pamiętaj, że udostępniamy także możliwość odbioru osobistego, wówczas płacisz tylko za towar i tym samym omijasz koszty wysyłki.

Formy płatności

Chcąc zapewnić bezpieczeństwo transakcji oraz usprawnić proces robienia zakupów w Magicznym Kramie dedykowanymi formami płatności za zamówienia są natychmiastowy przelew online, płatność kartą kredytową/debetową oraz płatność mobilna BLIK. Pozwalają one uiścić opłatę za zakupiony towar bez planowania wyprawy do oddziału banku czy nawet logowania się na jego stronę. Płatności te realizuje polska firma Blue Media S.A., dzięki czemu pieniądze przekazywane są błyskawicznie, praktycznie od razu, a my możemy rozpocząć obsługę Twojego zamówienia.

 Formy płatności

Innym sposobem płatności jest tradycyjny przelew bankowy. Po złożeniu zamówienie otrzymasz od nas wszystkie dane niezbędne do zlecenia płatności, a kiedy ją otrzymamy, niezwłocznie przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia. Średni czas oczekiwania na zaksięgowanie płatności w ten sposób wynosi 1-2 dni robocze.

Czas realizacji zamówienia

Na całkowity czas realizacji Twojego zamówienia składają się: proces zaksięgowania płatności, obsługa zamówienia przez nas i dostawa przez przewoźnika. O szacowanym czasie księgowania płatności pisaliśmy powyżej.

W tym miejscu opowiemy nieco o obsłudze zamówienia. Jak szybko wyślemy Twoje rzeczy? Zazwyczaj zakupiony towar wysyłamy od razu po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Dlaczego zazwyczaj? Większość naszych produktów ma zdefiniowany czas wysyłki i jest to 48 godzin liczone od zapłaty. Jednak wysyłka niektórych produktów może zająć nieco dłużej. Mowa tu szczególnie o narzędziach tworzonych intencyjnie na specjalne zamówienie oraz o rzeczach wymagających dodatkowej personalizacji czy konsekracji. W każdej z tych sytuacji przy produkcie podany jest przybliżony maksymalny czas, w którym będziemy mogli wysłać towar.

Co, gdy już wyślemy Twoje zamówienie? Od tej pory czas dostawy zależy głównie od przewoźnika, a także wielkości przesyłki i wskazanego miejsca jej dostawy. Pytasz o przybliżony czas dostawy? Paczkom, którym dotarcie do Ciebie umożliwiają Paczkomaty InPost, zwykle zajmuje to nie więcej niż 2 dni robocze, te zaś, które rozwozi Kurier DPD potrzebują ok. 3 dni.

Można zatem powiedzieć, że przybliżony czas realizacji Twojego zamówienia to mniej więcej 3-5 dni roboczych, choć oczywiście nierzadko trwa to krócej. Pełny czas  oczekiwania na paczkę, od momentu zlecenia płatności, przy standardowym zamówieniu, nie powinien przekroczyć 7 dni.

Stan dostępności

Staramy się, żeby wszystkie oferowane produkty były stale dostępne. Niestety, nie zawsze jest to możliwe. W wielu przypadkach wykonanie magicznego narzędzia to proces niezwykle czasochłonny i zapracowani rzemieślnicy nierzadko potrzebują czasu na stworzenie pełnowartościowego produktu. Podobnie czasu wymaga sprowadzenie niektórych towarów z zagranicy, a niektóre zioła należy zbierać o określonych porach roku. W trosce o komfort zakupów każdy produkt w Magicznym Kramie opatrzony został wskaźnikiem stanu dostępności. Dzięki temu w prosty sposób możesz oszacować czy zdążysz z zakupami przed wyczerpaniem się obecnego zapasu. Wskaźniki aktualizują się automatycznie, więc zawsze jesteś na bieżąco.

W pojedynczych, bardzo rzadkich przypadkach może wystąpić niezgodność pomiędzy wyświetlaną ilością a faktycznym stanem magazynowym danego produktu. Bez obaw, za każdym razem w tego typu sytuacji skontaktujemy się z Tobą. Sam podejmiesz decyzję czy chcesz czekać na dostawę przedmiotu, czy może wolisz wymienić go na inny albo otrzymać zwrot pieniędzy.

Rabaty i program lojalnościowy

Jako klient Magicznego Kramu masz prawo do korzystania z wielu sezonowych promocji, a także rabatów i atrakcyjnego programu lojalnościowego. Zaczynaj już od początku, z chwilą rejestracji – każdy nowy klient otrzymuje bowiem jednorazowy rabat w wysokości 5% na całe pierwsze zamówienie (nie licząc kosztów wysyłki). Bez obaw, nie musisz się spieszyć, zniżka ważna jest do momentu jej wykorzystania, czyli dokonania pierwszych zakupów.

Pamiętaj, że wszystkie zamówienia krajowe na kwotę min. 250 zł (bez kosztów wysyłki) wysyłane są na nasz koszt – Ty za wysyłkę nie płacisz nic.

Gdyby tego było mało, przygotowaliśmy specjalny program lojalnościowy, aby szczególnie nagrodzić stałych klientów. Za każde wydane 10 zł (nie licząc kosztów wysyłki) na Twoim koncie pojawi się 1 pkt. Punkty sumują się, a po uzbieraniu 25 pkt wymieniasz je na bon o wartości 5 zł do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Dodatkowe 5 pkt. możesz otrzymać za dodanie opinii o zakupionym produkcie. Punkty są widoczne odpowiednio po nadaniu paczki zamówienia lub po zatwierdzeniu przez nas Twojej opinii.

Wszystkie rabaty i bony sumują się ze sobą.

Jednocześnie informujemy, że zasady przyznawania rabatów i zasady programu lojalnościowego mogą ulec zmianom. O wszystkim będziemy Cię informować.

Reklamacja i zwrot

Zakupiłeś uszkodzony towar? Niezwłocznie złóż reklamację. Najlepiej jeśli wcześniej do nas zadzwonisz i poinformujesz o zaistniałej sytuacji. Na pewno wspólnie znajdziemy idealne rozwiązanie. Rozmyśliłeś się i chcesz jednak zwrócić produkty? Nie ma problemu, zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot. Produkt powinien być wówczas oryginalnie zapakowany i nieuszkodzony.

Składając reklamację lub dokonując zwrotu, postępuj zgodnie krokami opisanymi w zakładce Zwrot i reklamacja w stopce strony. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl